Könyvfesztivál élménybeszámoló + Szerzemények + NYEREMÉNYJÁTÉK dedikált könyvjelzőkért | 2017

április 23, 2017


Idén már harmadszorra látogattam meg a Könyvfesztivált, amely most is sok meglepetést tartogatott. Szokás szerint szombati napon mentünk el a rendezvényre, mert ilyenkor vannak mindig a legérdekesebb programok, meg persze lehetőségünk van egész nap járkálni egyik standtól a másikhoz. Eddig Anyával mentem ki mindkétszer, ez amolyan Anya-lánya programnak számít nekünk. Sajnos a barátaimmal nem tudtam végül elmenni, viszont jött velünk Apukám, ami azért is nagyon szívderítő számomra, mert így legalább egy közös, családi program lett ebből a délutánból. 
Legelőször a Könyvmolyképző standjához vezetett az utunk, ahol megvettem a régóta kívánságlistás Varázslat tavát a kedvenc írónőmtől, Sarah Addison Allen-től, majd pedig később visszamentem a Pax-ért, amelyet már régóta el szerettem volna olvasni, és itt volt a megvételére a tökéletes alkalom. Elég nehezen hihető, de összesen ezzel a két regénnyel gazdagodott csak a gyűjteményem... Az az igazság, hogy idén a könyvkiadók nem hoztak ki olyan újdonságokat, amelyek nagyon megragadták volna a figyelmemet, a pénzemet pedig nem szerettem volna feleslegesen költeni. ↓↓

Elég döcögősen indult ez a fesztivál, ugyanis nem éreztem a legelején magam teljesen jól. Éppen egy furcsa betegségből vagyok gyógyulófélben, a hét elején szédelegtem, ájultam, vérnyomásom a béka popsija alatt... Szóval most is kissé kótyagos voltam, de valószínű erre az is rásegített, hogy levegő nem sok volt, rengetegen tolongtak dedikálásokra várva, nem is tudtunk rendesen a standok között haladni. Volt egy-két kiadó, akiket sajnos nem találtam meg, mert egyszerűen nem bírtunk normálisan odaférni sehová. Ezt leszámítva jól éreztem magam, ugyanolyan különleges volt, mint az eddigiek, szép emlékként fog megmaradni.


Két dedikálásra is elmentem: Spirit Bliss-hez, aki a Reményfosztottakat írta alá nekem, illetve a második úti célom Kemese Fanni volt, aki könyvjelzőket dedikált, amelyeket ki fogok sorsolni köztetek (a nyereményjáték részleteit a bejegyzés végén találjátok meg). Szeretném megköszönni itt is nekik a kedves szavakat, illetve az aláírásokat, amelyekkel a blogomhoz, vagy a könyvespolcomhoz járultak hozzá!
Történt még velem egy említésre méltó dolog, ugyanis volt egy beszélgetésem Spirit Bliss írónővel, egy interjút rögzítettünk hanganyagként telefonra, amely majd írásos formában is megjelenik az oldalon. Nagyon jól éreztem magam, sokkal személyesebb lett így a beszélgetésünk, mintha emailben leveleztünk volna.
Tudjátok mikor volt utoljára nyereményjáték? Decemberben... Igen, jól hallottátok, ezt a dolgot mindenképp orvosolni kell. Kemese Fanni által dedikált könyvjelzőket nyerhettek, amelyek nagy részét én szerkesztettem, illetve Fanni is adott a saját készletéből kettőt, amelyen a Pippa sorozat első és második részének borítója látható. Köszönöm szépen itt is a felajánlott példányokat! (:


A játék két helyen is párhuzamosan zajlik: itt az oldalon, illetve a blog instagram profilján.
Fontos, hogy az itt megjelenő Rafflecopter doboz kitöltése csak és kizárólag az oldalon lévő eseményre vonatkozik, a másik nyereményjáték részleteit az instagram profilomon fogom közzétenni.
Két darab saját készítésű, illetve egy darab borítós könyvjelzőt nyerhettek. Mindegyik külön-külön fog gazdára találni, tehát összesen három darab nyertes lesz. Ha a másik, párhuzamosan futó játékot is hozzávesszük, akkor összesen hat szerencsés embert sorsolok ki, ugyanezekkel a nyereményekkel. Mindkét eseményen részt vehettek, így nagyobb eséllyel indulhattok. A játék április 23.-án kezdődik, és árpilis 30.-án ér véget. Ha egy nyertes három napon belül nem válaszol az értesítő levelemre, akkor új nyertest sorsolok ki.
Ha valami kérdésed van, akkor tedd fel nyugodtan kommentben vagy üzenetben, az instagramon zajló játékot pedig ott, egy friss poszt alatt fogod megtalálni.

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Én is voltam, most először. NAgyon jó volt, egyszerűen hihetetlen. Én 5 könyvet vettem, ezek közül kettő dedikált. (MAradj velem, Védtelenül) Alig várom hogy mindet elolvashassam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan nagyon jó lehetett, az első Könyvfesztiválnak csodálatos hangulata van! ((:
      Örülök, hogy a frissen szerzett könyveket lehetőséged volt egyből dedikáltatni, sokkal jobb így kézbe venni az olvasmányokat.

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal