Kreatív könyvjelzők #2

július 24, 2015

Tegnap megígértem, hogy ma is fogok feltenni könyvjelzős bejegyzést. A sarok-könyvjelzőhoz képest ez egy picit nehezebb lesz, de persze ehhez sem kell nagyobb kézügyesség. Én ezt a könyvjelzőt kemény papírból csináltam, de mint később készítés közben rájöttem, sima papírból könnyebb lett volna hajtogatni. Ennek is megvan persze az előnye, pl. sokkal tartósabb lesz. Viszont aki nem szereti bonyolítani a dolgokat, annak azt ajánlom, hogy vékony papírral dolgozzon. (:


1. Lépés: Az alap kivágása


Először is 2 színes papírra lesz szükségünk. Én egy világost és egy sötétkéket választottam. A sötétkék papír szélére rajzoljunk mindkét irányba 1 cm széles, és 11 cm hosszú vonalat. A világoskék papír hossza és szélessége is ugyan ennyi legyen.

2. Lépés: Ragasztás


A világoskék csíkokat ragasszuk a sötétkékre az ábrán látható módon. Ügyeljünk itt is a pontosságra.


3. Lépés: Hajtogatás

A szélső csíkokat mindig egymás után hajtogassuk be középre, ezeket nem kell odaragasztani. Ezt kell csinálni mindaddig, amíg már csak egy hajtásnyira való nem marad.


4. Lépés: Végső ragasztás


A két csíkocskát csak szépen oda kell ragasztani az azonos színhez.





5. Lépés: Díszítés

A könyvjelző valamelyik végét lyukasszuk ki, és fűzzünk bele valamilyen fonalat, ami majd kilóg a könyvből. Akár pom-pomt is csinálhatsz, és azt is rákötheted. (:


Ez lett volna a második könyvjelzős bejegyzésem, találtam még egy jó ötletet, de az is lehet, hogy azt majd később csinálom meg. Majd meglátjuk. (;

Addig is élvezzétek a többi írásomat, hamarosan kritikát fogok írni Celia Rees egyik könyvéről! Azt se hagyjátok ki! :)

-Lonette



You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal