Videóinterjú Kemese Fanni írónővel | Első rész

szeptember 24, 2016

Még tavasszal gondolkodtam el azon, hogy valami újítással fel kellene frissítenem az oldalt. Sokáig csak törtem a fejem, végül pedig beugrott a videózás ötlete. Mindig is szívesen nézegettem könyves youtubereket, és ámulattal tekintettem rájuk, hiszen megvolt ahhoz a bátorságuk, hogy ország-világ előtt elmondják a véleményüket, kitéve magukat közönségnek. Nem lehetett könnyű nekik belevágni ebbe a rögös "vállalkozásba", de ez a gondolat sem tántoríthatott el a tervemtől. Nyár végén léptem kapcsolatba Kemese Fannival, Pippa Kenn trilógia írónőjével, aki a legnagyobb meglepetésemre igent mondott az ötletemre. Ezúton is szeretném megköszönni, hogy együtt dolgozhattunk, nem minden nap történik az emberrel ilyen csodálatos dolog. Jó sokáig beszélgettünk mindenféléről, és nagyon izgalmas válaszokat is kaptam. A videó első része már elérhető, és hamarosan megjelenik a második rész is. Jó videónézést, remélem, hogy tetszeni fog nektek az oldal első ilyen jellegű "fellépése"!


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Gratulálok, nagyon jól sikerült interjú!! Biztos sok munkátok van benne és nem kevés bátorság, határozottság és felkészültség szükséges egy ilyen videóinterjúhoz.:) Kíváncsian várom a folytatást.Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a videó, tényleg sok munkánk van benne. Hamarosan érkezik majd a második rész is! ((:

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal