#ezvagyokén kihívás | Ismerjétek meg jobban a blog íróját!

március 18, 2018

Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én amikor először meglátogatok egy oldalt, szeretem egyből elolvasni a bemutatkozást. Így tágabb képet kapok a blog írójáról, más szemmel fogom olvasni a bejegyzéseket is. Már régóta töprengtem azon, hogyan tudnék magamból, a személyes gondolataimból egy kis darabkát átadni nektek, mert valljuk be, a bemutatkozás menüponton kívül nem sokszor ejtek szót magamról. Ez persze részben jól van így, hiszen ennek a blognak a középpontjában egyértelműen a könyvek állnak, és nem az én életem. De ahogyan már előbb is kifejtettem, néha szükség van egy-két „rendhagyóbb” bejegyzésre is.
Köszönöm szépen Hennának (Papírfecnik Hennától blog), hogy megjelölt engem ebben is a kihívásban, nélküle most nem olvashatnátok ezt a blogposztot! Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is, szerintem fantasztikus ez a feladatsor, a kérdések nagyon elgondolkodtatóak, érdekesek. ↓↓
1. Ki vagy Te?
Erre a kérdésre a legegyszerűbb válasz az lenne, ha azt mondanám, hogy 17 éves gimnazista lány vagyok, aki nem tudna a családja, barátai, tacskója, könyvei és blogja nélkül élni. De talán ennél a valóság sokkal árnyaltabb, szerintem semelyik embert sem lehet jellemezni pár mondatban. Néha még én is meglepődöm saját magamon, érzéseimen, gondolataimon.
Álmaimban Kanada egyik legkisebb szigetén barangolok kedvenc könyvkaraktereimmel, a valóságban pedig igyekszem minden egyes apró örömöt értékelni, a pillanatban élni, és boldogságom forrásait képeken is megörökíteni (vagy csak elraktározni az agyamban őket, hogy később erőt adjanak a nehéz helyzetekben). Szeretem az olyan tárgyakat, amelyek régiek, ütöttek-kopottak, vagy hosszú utat tettek meg (legyen szó kagylókról, kavicsokról, fényképekről, levelekről, és még sok olyan dologról, amelyeket mások értéktelennek gondolnak).
2. Mi az álmod?
Nem szeretnék híres lenni, sok pénzt keresni... Az az egyik legnagyobb álmom, hogy megtaláljam az örömöt a jövőbeli munkámban, környezetemben, és azt csinálhassam, ami igazán inspirál még egy fárasztó napon is. Egészséges szeretnék lenni, mert megtanultam az elmúlt két-három évben, hogy ez az egyik legnagyobb kincs az életben. A bakancslistámon szinte csak felfedezni váró országok állnak, úgy érzem, az utazásnak nagy szerepe lesz felnőtt koromban.

3. Mi a kedvenc emléked?
Rengeteg gyönyörű és felejthetetlen emléket gyűjtöttem az elmúlt 17 év alatt, de talán a legszebb időszak a 2017-es nyár volt, amikor meglátogathattam Kanadát a családommal. Harmónia, szeretet és hatalmas adag boldogság jellemezte azt a két hetet.

4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
Egészség és öröm a család, barátok körében. Az érzés, amikor egy hosszú és megterhelő küzdelem után sikerült véghezvinni céljaimat a saját erőmből. Egy esős délután, amit a fotelemben töltök egy bögre forró tea és könyvek társaságában. Egy napsütéses délután, amit a tavaszba borult kertben töltök könyvek és madárcsicsergés társaságában. A pillanat, amikor meglátom a természet egészen különös, nem e világi oldalát, és elönt a béke és harmónia. Nosztalgiázni régi zenék hatására úgy, hogy nem is éltem abban a korban...

5. Mi jut arról a szóról eszedbe, hogy szépség?
Elsőre az a kép ugrott be, amikor egy ember önzetlenül, minden hátsó szándék nélkül segít valakin, legyen szó barátról, vagy ismeretlen személyről. Szerintem nincs is csodálatosabb annál, mikor nem a saját érdekeinket számítjuk a legfontosabbnak.


6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
Hú, az az igazság, hogy ezt a pontot találtam a legnehezebbnek ebből a kérdéssorból... Szinte lehetetlen erre igazán jó választ adni. Talán a környezetem azt mondaná rám, hogy kitartó, segítőkész és kedves vagyok (bár tény, hogy néha kicsit hangosan mondom ki a gondolataimat), viszont tudom, hogy sokan félénknek, türelmetlennek tartanak. A hittan tanárom szerint kilences típusba tartozom, vagyis azok közé, akik megnyugtató pozitív energiát, és békességet sugároznak magukból. 
Szerintem van pár ember, aki igazán ismer engem, és azokkal nagyjából egyezne a véleményem, már ami a személyiségemet illeti.

7. Hogyan látod magad egy év múlva?
Ha esetleg már egy jó ideje nem hallanátok a jövőben, pontosan 1 év múlva felőlem, akkor az érettségi tételek, tankönyvek, füzetek és feladatlapok kupaca alatt megtaláltok...

8. Ki vagy mi az első számú motivációd?
Általában könyvkarakterek szoktak motiválni, inspirálni, de azért előfordul néha egy-két valós személy is. Anne Shirley a legnagyobb példaképem, mindig arra emlékeztet, hogy megtaláljam a hétköznapok apró örömeit, és tudjam értékelni is ezeket. Audrey Hepburn-re mindig is csodálattal és áhítattal néztem fel, talán Ő volt egyike azoknak a színészeknek Hollywood-ban, akit nem ragadott el a sok csillogás. Megmaradt végig önmagának, és a szépsége nem a karcsú alakjából, sminkekből származott, hanem a lelkéből.

9. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
Szerencsére ilyen kellemetlen helyzet még nem nagyon fordult elő, olyan viszont volt már, hogy egy bizonyos személy elkezdte gúnyolni és csúfolni egy barátomat, azért mert szimplán nem ért a matekhoz. Erről a barátomról azt kell tudni, hogy hihetetlenül intelligens, nagyon jó meglátásai vannak, angol nyelvből zseni, csupán nem reál tantárgyakra van ráállva az agya, amivel szerintem nincs semmi baj... Ott egy kicsit kiakadtam, de így visszagondolva sikerült nagy viták nélkül helyre tenni az ügyet.

10. Öt év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
Nem tudom, hogy a Ti agyatok is ilyen-e, de az enyém úgy van beállítva, hogy egy-két momentumot (legyen szó fontosról, vagy épp lényegtelenről) nagyon tisztán megjegyzek, még több évvel később is tisztán fogok emlékezni rájuk. De alapjáraton átlagosnak mondanám magam ezen a téren.

11. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
... egy boldog, hosszú, örömben és egészségben teli életet éljek a barátaim és családom körében. De annak is nagyon örülnék, ha sikeresen, magas százalékkal le tudnám rakni a német előrehozott érettségit, majd a nyelvvizsgát.

Köszönöm szépen még egyszer Hennának a kihívást, igazán élvezetes volt kitölteni! Az én jelöltem, Virág lenne, a Never Let Me Go blog írója. Nagyon megtetszett a 100 dolog, amit szeretek című bejegyzése, és ennek a feladatsornak is tulajdonképpen hasonló a célja.

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Kedves Lonette!

    Nagyon örülök, hogy ekkora lelkesedéssel vágtál neki a kihívásnak! Köszönöm, hogy olvashattam a válaszaidat! Akárhányszor elolvasom másnál a válaszokat olyan, mintha újra és újra tanulnék valamit, és ez igazán fantasztikus dolog.

    Örülök, hogy jobban megismerhettelek!

    Henna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Henna!

      Én köszönöm, hogy gondoltál rám! Igen, én is pont ezért szeretem az ilyen „személyesebb” kihívásokat, és valljuk be, néha nagyon jól esik magunkból kiírni egy-két dolgot. (:

      Lonette

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a kihívást, drága :)) Nagyon tetszett a poszt ötlete, és elkezdve olvasni kapásba arra gondoltam, hogy megcsinálnám én is, úgyhogy megörültem rendesen a nevemnek a poszt végén :D Minél hamarabb igyekszem én is megválaszolni a kérdéseket, és köszönöm mégegyszer *-*

    VálaszTörlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal