Karácsonyi nyereményjáték | 2018

december 24, 2018

Sajnos már egy-két éve nincs karácsonyi/adventi nyereményjáték a blogon, ezért úgy döntöttem, hogy a 2018-as évben ezen mindenképp változtatni fogok. Ezzel szeretném Nektek megköszönni azt, hogy már több, mint három éve olvassátok a bejegyzéseimet, illetve ez egy szép lezárása lenne az elmúlt időszaknak. Az ünnepekhez híven egy téli olvasmány (Szurovecz Kitti: Hópelyhek a válladon), egy különleges, karácsonyi blogos kitűző, illetve szintén karácsonyi könyvjelzők fognak gazdára találni.
A játék pontosan egy hétig tart, tehát december 24-én kezdődik, és december 31-éig tart. A sorsolásra pedig január 1-én kerül sor, induljon jól valakinek a 2019! Most csak magyarországi címre van lehetőségem postázni, kérlek ezt vegyétek figyelembe, amikor jelentkeztek a játékra. Lejjebb megtaláltok egy „dobozt”, amit ha kitöltötök, akkor automatikusan regisztrálva lesztek. Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan tegyétek fel őket kommentben, szívesen segítek mindenkinek! 
Én még nem búcsúzom, hiszen hamarosan megjelenik a már megszokottnak számító év végi lezárásom, amelyben beszélek egy kicsit az idei, és természetesen az elkövetkezendő év terveiről. Áldott és meghitt ünnepeket kívánok minden kedves Olvasómnak! ↓↓


a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Köszönöm a lehetőséget! :)
    Boldog Karácsonyt! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Boldog karácsonyt kívánok! 🙏😘👼

      Törlés
    2. Köszönöm szépen én is boldog karácsonyt kívánok! (:

      Törlés
  2. Én köszönöm a részvételt, boldog karácsonyt kívánok! (:

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a lehetőséget! Kellemes ünnepeket! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt, viszont kívánom! (:

      Törlés
  4. Köszönöm a lehetőséget. :) Kellemes ünnepeket. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt, viszont kívánom! (:

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal