Életmorzsák #1 - Papírvárosok, sorozat, nyári programok...

augusztus 13, 2015


Úgy gondoltam, hogy kellene egy kis frissítés a blogomra, valami olyan újdonság, amiből Ti is jobban meg tudtok ismerni. Ezért létrehoztam egy rovatot, ami az Életmorzsák címet kapta. Hogy miért lett ez a neve? Természetesen azért, mert az életem boldog, vagy érdekes pillanatait fogom bemutatni, illetve megosztani. Remélem, hogy élvezni fogjátok, próbálok minél több jó dolgot leírni, amik velem történtek, vagy fognak történni.


Elsőként kezdeném a Papírvárosok filmmel. Tudom, tudom, már mindenki ezt elemzi, de úgy érzem, hogy nekem is meg kellene osztani veletek a gondolataimat. A barátnőmmel mentem el megnézni, a régi iskolámból, mivel nagy John Green rajongók vagyunk. Az írótól a "Csillagainkban a hiba"-t, és értelemszerűen a "Papírvárosok"-at olvastam. Nekem az utóbbi könyve jobban tetszett, és nem csak azért, mert nem volt szomorú könyv, hanem mert volt a hangulatában valami egészen különleges... Ez szerintem a filmen is nagyon átjött, még úgy is, hogy pár jelenetet megváltoztattak. Például ilyen volt a vége, a kötetben függővég volt, míg a filmben nem. De ez nem is baj, mert én is így képzeltem el a befejezést. A színészek is nagyon jól játszották a karaktereket, sikerült nagyon átérezniük a szerepüket. Cara tökéletes volt Margo szerepére, szerintem a valóságban is lázadó típus lehet... (;
Nagyon tetszett az, hogy a Csillagaink hiba főszereplője (Ansel Elgort) is helyet kapott a filmben, még akkor is, ha tényleg csak egy kicsit szerepelt. Összefoglalva tökéletes volt a könyv és a film is, mindenképp érdemes megnézni/elolvasni.

A napokban volt az egyik kedvenc sorozatom nyári fináléja, a Pretty Little Liars-é. Ha valakit érdekel a könyvről alkotott véleményem, akkor kattintson IDE (igen, ez burkolt reklám volt... :D). Gondolom egy csomóan láttátok már azt a részt, és mindannyian meglepődtetek... Hát bevallom, én is. Egyáltalán nem számítottam arra, hogy Cece lesz A ,, és szerintem a nézők többsége sem. Ebben a sorozatban nem most csalódok először, már az 5. évadtól úgy éreztem, hogy kezdi elveszíteni a varázsát. A 4. évadig egész jól kezelték ezt az ügyet (persze, egy-két részt leszámítva), nem nyavalyogtak, meg siránkoztak egyfolytában. Még érezni lehetett azt a gimis, csajos hangulatot, de most már sajnos azt sem tapasztalhatjuk többé, mivel januárban fog folytatódni a sorozat úgy, hogy már idősebbek lesznek. Ebben a részben több kérdésre is választ kaphattunk, de ez akkor sem javíthatja ki a bakikat. Keressetek rá az interneten, mert ezek nem csak elenyésző kis hibák. Úgy érzem, hogy a sorozat készítői már egyáltalán nem alaposak, csak a pénzre mennek. Szerintem azért választottak egy mellékszereplőt a "főgonosznak", mert így könnyebben rá tudják fogni, hogy ő A... Sokkal nehezebb lett volna egy főszereplős változatba ennyire belemagyarázni. Annyira sok hihető teória volt... Talán a leghíresebb a "Wren-teória". Találtam egy jó videót a mostani helyzetre, csak az nézze meg, aki már látta a mostani részeket. Ebben az az érdekes, hogy a nyári finálé előtt töltötték fel pár nappal.
Mindenesetre én folytatni fogom a sorozatnak a nézését, kíváncsi vagyok, hogy milyen csavarokat tesznek bele.

Biztosan észrevettétek, hogy mostanában nem szoktam könyvekről véleményeket írni. Ez azért van, mert most épp a kötelezőkön rágom magamat át, de ne aggódjatok, mert már az utolsónál tartok. (:
Az egyik nagy nyári programom a gólyatábor lesz. Nagyon izgulok, hogy milyenek lesznek az osztálytársaim, és persze, hogy miket fogunk majd csinálni. Sajnos csak egy napra megyünk, de azért remélem, hogy sok szép emléket össze fogok tudni majd gyűjteni. Ha valakinek van valami tippje vagy tanácsa a középiskolára vonatkozóan, esetleg vicces sztorija, azt mindenképp írjátok meg, mert most minden ilyen témára kapható vagyok. 
Szeptember 10.-én leszek 1 éves molytag, ami szerintem igen nagy szó. Ennek tiszteletére szeretnék majd egy nyereményjátékot rendezni, amin egy könyvet, és három könyvjelzőt nyerhettek. Képet és infókat augusztus 26.-án szeretnék kirakni, illetve akkor már tudtok jelentkezni is. Az őszi stílusú design-t, is ekkor fogom átváltani. Hogy milyen könyvet sorsolok ki, az egyelőre legyen még titok... (;

Remélem tetszett ennek a rovatnak az első része, természetesen még fogok ilyeneket írni, addig is iratkozzatok fel, és látogassátok az oldalt, mert szinte minden egyes nap egy kicsit megújítom a kinézetet. (:

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal