Nyári visszatekintő #3 - 2016

augusztus 31, 2016

Több, mint két hét kihagyás után, elég furcsa érzés újra a gép előtt ülnöm, és bejegyzést írnom. Az az igazság, hogy ez az augusztusi hónapom zsúfoltabban telt, mint ahogy terveztem, viszont rengeteg jó dolog történt velem, aminek a kifutása igazán a szeptemberi hónapban lesz. A bejegyzésben megemlítem, hogy milyen könyveket olvastam júniusi, júliusi, augusztusi időszakban, vajon sikerült-e teljesítenem a nyári várólistámat, illetve a kedvenc részemet, vagyis a nyári szerzeményeket is bemutatom.


A júniusi hónapomat nagy lelkesedéssel, és sok-sok ötlettel indítottam, mivel már véget ért az iskola, sokkal több energiát, időt tudtam fordítani a blogra. Abban a hónapban zajlott a Könyvhét, amire idén két alkalommal is sikerült kilátogatnom. Élménybeszámoló is született róla, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor itt érhetitek el. Ez a hónap szinte csak az írás körül forgott, megállíthatatlan voltam a gépelésben, olvasásból sem volt szerencsére hiány. Átléptünk a júliusba, ami talán az oldal történetének az egyik legfontosabb időszaka volt, hiszen július 20.-án ünnepeltük az első blogszülinapot. Egy különleges ünnepi bejegyzést is készítettem, amiben a mérföldköveimet gyűjtöttem össze "egy csokorba". Mérhetetlenül sok gratulációt, és kedves szavakat kaptam, ami elmondhatatlanul jól esett. Megszületett hivatalosan is a blognak a "szlogenje", mégpedig a "Magink", ami kitűzőkön is helyet kapott.

Nagyon sok ötletet kaptam, hogy mivel is lehetne feldobni a blogot, milyen bejegyzésekkel lehetne kicsit jobban felpörgetni. A Ti tanácsotokra született meg a könyvborítós sorozatom, ami a legsikeresebb rovat az oldalon (ki ne szeretne gyönyörű, vagy megdöbbentő borítókat nézegetni?). Augusztustól pedig a könyvkritikák esztétikáján, illetve kinézetén is változtattam egy kicsit, sima, könyvborítók és fülszövegek beillesztése helyett fotót csinálok, illetve a saját szavaimmal fogalmazok meg egy rövid tartalmat.
Tudom, hogy elég hosszú időre eltűntem. Ennek több oka is van, de most csak annyit szeretnék elárulni, hogy olyan projekteket szervezek, amelyek nagy előkészületeket igényelnek. Ha minden jól meg, akkor szeptemberben már fény fog derülni mindenre. Remélem, hogy az a meglepetés kárpótolni fog Titeket a sok elmaradásomért. (:

Olvasások szempontjából a nyaram viszonylag jól alakult, ha minden igaz, akkor pont annyi könyvet kerítettem sorra, mint tavaly. A várólistámmal, amit erre az évszakra állítottam össze, nem sokat haladtam, de ezt már megszokhattam, mivel nekem sosem sikerült eddig azt elérnem, hogy az előre megtervezett listámról szemezgessek olvasnivalók után, jobban szeretek spontán olvasni.

Beszerzések szempontjából ez a nyár teljes mértékben sikeres volt, amiért részben a Könyvhétnek lehetek hálás. Összesen 13 könyvvel gazdagítottam a gyűjteményemet, lássuk is a listát:

  • Anna Lyndsey: Lány a sötétben (Az értékelés itt olvasható el)
  • Böszörményi Gyula: Beretve és tőr
  • Zakály Viktória: Szívritmuszavar (Az értékelés itt olvasható el)
  • Jay Asher - Carolyn Mackler: Kezünkben a jövőnk
  • Jane Austen: Értelem és érzelem
  • Laura Ruby: Bone Gap (Az értékelés itt olvasható el)
  • Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót
  • William R. Forstchen: Egy másodperccel később (Az értékelés itt olvasható el)
  • M. R. Carey: Kiéhezettek (Az értékelés itt olvasható el)
  • Magos Judit: Demény - Most én ugatok
  • Marina Fiorato: Beatrice
  • L. M. Montgomery: Anne of Avonlea
  • Diana Gabaldon: Outlander 2. - Szitakötő borostyánban
A legjobb nyári olvasmány a Lány a sötétben, illetve a Bone Gap volt. Mindkettő maradandó élményt nyújtott számomra, biztos, hogy újra fogom olvasni később őket.
Köszönöm szépen, hogy türelmesek voltatok velem ezalatt a pár hét alatt, rám fért ez a kis szüneteltetés. Nem szerettem volna olyan bejegyzést, munkát kiadni a kezemből, ami összecsapott, és nem jól átgondolt. Annak a híve vagyok, hogyha valamibe belevágok, akkor a legjobbat próbálom kihozni belőle. Most már minden visszaáll a normális kerékvágásba, folytatódik úgy az oldal, ahogyan régen.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Látom, nem telt unalmasan a nyarad! :)) Kíváncsi vagyok, mi készül szeptemberre, de elsősorban azt akartam írni, hogy nagyon szép lett az új fejléc. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pörgött rendesen ez a pár hónapom. ((:
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik!

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal