2 éves lett az oldal | Blogszülinapi bejegyzés 2017

július 20, 2017

Hihetetlen, de máris elérkeztünk a következő nagy eseményhez, mégpedig a 2 éves blogszülinaphoz. Olyan, mintha csak tegnap írtam volna az első szülinapos-ünneplős bejegyzést, nem is tudom, hogyan repülhetett el ilyen gyorsan az idő... Tavaly a mérföldköveket gyűjtöttem össze (amelyekről bővebben itt olvashattok), idén pedig szeretnék belemélyedni az elmúlt év nagyobb eseményeibe, sikereibe, és persze a statisztikába, hiszen a számok sok mindent elárulnak. A holnapi naptól pedig (július 21, péntek) pedig egy nyereményjátékon vehettek részt, én így szeretném megünnepelni azt, hogy ilyen sok lelkes követője és olvasója van az oldalamnak.


Már szinte közvetlenül az 1 éves szülinap után egy másik fontosabb esemény következett, ugyanis augusztusban Kemese Fannival készítettem egy videóinterjú sorozatot, így a blog megjelent a youtube felületén is (az interjúkat itt tekinthetitek meg). Egyébként a közeljövőben tervezek egy kisebb könyves-utazós projektet, amelyet majd videó formájában szeretnék megjeleníteni, úgyhogy érdemes figyelni a blog youtube csatornáját, de persze minden fontos információt megosztok majd veletek! ↓↓

→ Októberben az egyik kedves író társam, Virág, a Never let Me Go bloggere, meghívott engem, és más bloggereket, hogy vegyünk részt a Halloweeni Projekthéten. Ennek kapcsán született több ilyen témájú bejegyzés is abban a hónapban. 
→ November azért volt még jelentős, mert megjelent a videóinterjú sorozat második része, illetve elkezdődött az Adventi nyereményjáték, amelyet négy lelkes, és igen kreatív blogger barátnőmmel szerveztem. Köszönöm szépen itt is a sok munkát, és persze a részvételt a Könyvutca blognak, az Annie könyves blogjának és a Könyvfikusz - Egy lány blogjának is! 
→ A december egyértelműen a karácsony körül forgott, szinte az összes bejegyzésnek ez volt a témája (a Karácsonyi projekthét keretén belül is született pár poszt). 
→ Februárban szint részt vevő voltam a Valentin-napi projekhéten, ismét Virág szervezésében. Egy számomra nagyon kedves és különleges posztot osztottam meg, amelyben a kedvenc íróim szerelmi életüknek jártam után (ha érdekel ez a cikk, itt tekintheted meg). 
→ Április ismét egy mozgalmas időszak volt, rengeteg dolog történt velem. Kicsit kiléptem a regények közül, és megosztottam veletek a képszerkesztési trükkjeimet (itt olvashatod el őket), amely még a moly.hu-s újságba, a Merítőbe is bekerült! Később volt a Könyvfesztivál, amelyen idén vettem részt harmadszor. A tapasztalataimról írtam egy élménybeszámolót, mellette pedig megmutattam a szerzeményeimet, illetve egy nyereményjátékot is indítottam dedikált könyvjelzőkért. Ez az esemény azért is volt különleges, mert találkozhattam Spirit Bliss írónővel, akivel készíthettem egy interjút is! A kérdéseket-válaszokat telefonon hanganyagként rögzítettem, már el is olvasható teljes egészében a beszélgetésünk.
→ A május hónap egy dolog miatt volt különleges, mégpedig azért, mert megismerhettem a világhírű Philip Zimbardo professzort, aki az új könyvének bemutatóján még előadást is tartott a nézőknek. Erről az eseményről szintén született egy élménybeszámolós bejegyzés, amelyben beszélek kicsit a Professzor sikereiről, életéről.
→ És végül megérkeztünk júliushoz, a blogszülinap időszakához. Az ünnep előtt Virág ismét összefogta blogger-társait, megszerveztük a Summer Forever Projekthetet. Tőlem két utazós bejegyzést olvashattatok, az egyik egy könyvajánló nyaralás típusokhoz társítva, a másikban pedig a könyves-utazós bakancslistámat mutattam be nektek.
Elérkeztünk a másik érdekes ponthoz, mégpedig a statisztikákhoz. Bár az tény, hogy nemcsak a számok számítanak, azért sok mindent elárulnak. Kezdjük talán a legolvasottabb bejegyzésekkel, szerintem a legtöbben erre vagytok kíváncsiak:


1. Ikrek, vagy sem? | (Ki)Borító sztorik #1 - 3651 megtekintés (+ a többi borítós bejegyzésem)

Sajnos azt nem találtam meg, hogyan lehetne visszavezetni az oldalmegjelenítéseket az elmúlt egy évre, de azt muszáj elmondanom, hogy a mostani állással (72.064 a nézettség) nagyon elégedett vagyok. Mikor elkezdtem írni, akkor egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ennyien támogatni fogtok, és ilyen sokan olvassátok majd az írásaimat. Egyébként a blog facebook oldala is nagy változásokon esett keresztül, már bőven túlléptük az 1100 kedvelőt/követőt!

Azóta pedig csak gyarapodtunk!
Szeretnék még veletek megosztani egy részletet Spirit Bliss írónő blogjáról, méghozzá az idei Könyvfesztiválos beszámolójából. Ebben a bejegyzésben már említettem, hogy készítettem vele egy interjút élőben, és erről írt pár sort a posztjában a híres, magyar írónő. Köszönöm a kedves szavakat, jól esik olvasni, hogy nem csak én éreztem nagyon jól magam a beszélgetésünk alatt!
Kattints a képre az olvashatóságért!
Végezetül pedig nagyon hálás vagyok azoknak a kiadóknak, amelyek ebben az évben is támogattak engem könyvpéldányokkal (Twister media, Könyvmolyképző, Animus, Athenaeum)!
Ez lett volna az idei blogszülinapos bejegyzés! Ahogy a poszt elején is említettem, a nyereményjáték a holnapi napon (péntek, július 21.) lesz elérhető. Remélem, hogy tetszett nektek, biztos vagyok benne, hogy a következő ünneplésig is ugyanennyi jó dolog fog történni az oldallal!

You Might Also Like

6 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal