A Twister media könyvkiadó legújabb kezdeményezése - Dobozba zárt világ | Unboxing

április 29, 2018

A könyvmolyok nagyon boldogok lehetnek, ugyanis jelenleg a könyves dobozok virágzása zajlik Magyarországon. Rengeteg cég jelentkezett ilyen kezdeményezéssel, már legalább öt különböző fajta biztosan elérhető (ha nem több...). Ezekben a csomagokban mindig ott van természetesen egy könyv, mellette pedig olyan apró tárgyak, amelyek kapcsolódnak valahogyan az olvasáshoz, vagy egy olvasmányokban gazdag nap elősegítéséhez (könyvjelzők, kulcstartók, teák, kávék, gyertyák stb.).
A Twister Media kiadó a Könyvfesztiválra tartogatta a jó hírt: ők is elindították a dobozos pályafutásukat! Az esemény előtt pár nappal pedig egy levél várt az a postafiókomban, miszerint készültek nekem egy kis meglepetéssel, amelyet a helyszínen tudok átvenni. Nagyon boldog voltam, mikor megláttam, hogy egy ilyen csomagot adtak nekem, bevallom őszintén, mindig is ki szerettem volna próbálni, milyen érzés egy könyves dobozt felnyitni, és aztán fotózgatni. Ebben a bejegyzésben, pedig a csomag tartalmát fogom bemutatni, természetesen rengeteg fényképekkel illusztrálva. ↓↓


Mikor kinyitottam, akkor az tűnt fel legelőször, hogy milyen igényes a megjelenítés. Nem csak szimplán beledobálták a tárgyakat, hanem eltakarták lila papírcsíkokkal (a konfettik nagy testvérével, nem jut eszembe mi lehet az eredeti neve), és azok alatt is minden el volt szépen elrendezve.


Három könyvjelzőt is kézhez kaphattak a szerencsés doboztulajdonosok, aminek személy szerint nagyon örülök, szeretem a gyűjteményemet különleges példányokkal gazdagítani. És a képen látható könyvjelzőkre mindent mondhatunk, csak azt nem, hogy sablonosak lennének. A jobb oldalon lévő már nagyon régóta mozgatta a fantáziámat; ez egy olyan szilikon sorvezető, ami pontosan megmutatja, hogy hol tartottál a legutóbbi olvasásnál, így megspórolhatjuk magunknak a keresgélős perceket.
A sárga könyvjelzőn a molyok leggyakrabban elhangzott kijelentése látható (Csak még egy oldalt olvasok!), mellette pedig a dobozban rejtőzött könyvhöz készült egy darab. És igen, elérkeztünk a doboz főattrakciójához, a regényhez!


A kiadó az egyik legfrissebb megjelenést rejtették a dobozba, ez pedig nem más, mint Krausz Emma: Osztálykép című regénye. A könyv az LMBT kategóriába sorolható, ez volt a [bekezdés] pályázat egyik győztese. Még soha nem olvastam ilyen témájú olvasmányt, bevallom őszintén, nem az én asztalom. De égi jelnek vettem, hogy ez lapult a dobozban, mivel megfogadtam magamnak, hogy többször lépek ki a komfortzónámból, és nyitott leszek az újdonságokra. Úgyhogy hamarosan sorra kerítem, kíváncsi leszek, milyen lesz, főleg azért, mert egy magyar írónő munkájáról van szó, így talán jobban el tudom képzelni a cselekményt, mintha egy külföldi iskolában játszódna.
DE, nemcsak egyszerűen belerakták a regényt a dobozba: rengeteg kék post-it lóg ki a könyvből, amelyeken az írónő megjegyzései, kulisszatitkai szerepelnek. Szerintem ez egy fantasztikus ötlet, nagyon személyessé tette a csomagot, más ilyen kezdeményezésnél még nem is láttam ilyet, úgyhogy hatalmas taps jár a Twister Media-nak!
A következő nagy meglepetés egy könyvtasi volt. Ez tulajdonképpen arra való, hogy belerakva könyvünket, meg tudjuk védeni az összegyűrődéstől utazás közben. Én szerintem inkább az Kindle gépemet fogom benne hordozni, nálam szerencsére nem nagyon szokott gyűrődéses baleset előfordulni (az elrendezés a titok!).
És a szemfülesek még egy apróságot felfedezhetnek a képen, amelyről eddig még nem esett szó: egy fehér ceruzáról. De ez nem egy szimpla ceruza, ugyanis hegyezésnél a forgácsok szivárványszínűek lesznek. Gondolom ezzel is utalni szerettek volna a könyv témájára. Középen van pedig az írónő levele, amelyben még jobban bemutatja a regényt.

A Dobozba zárt világ-csomag bemutatkozása szerintem fantasztikusra sikeredett, remélem, hogy a közeljövőben is számíthatunk további dobozokra! Hálásan köszönöm a Twister Media-nak a lehetőséget, hihetetlenül boldog voltam, mikor felkerestek!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal