Nyári visszatekintő - 2015

augusztus 31, 2015

Sziasztok! (:
Úgy gondoltam, hogy érdemes lenne valami nyári összefoglaló bejegyzést írnom, amiben megemlítem az olvasott könyveket, beszerzéseket, és a következő évszakra való terveimet. Ez az időszak számomra nagyon fontos volt, hiszen ekkor hoztam létre a blogomat, és kezdtem el értékeléseket írni.  Szerintem jó úton vagyok afelé, hogy tényleg beinduljon az oldalam. Természetesen ehhez kitartás is kell, és úgy tervezem, hogy suli közben is fogok rendszeresen feltenni bejegyzéseket.
Ezen a nyáron a blogom elindítása mellett, sikerült elolvasnom az 50. könyvet az évben. Erre nagyon büszke vagyok, nem gondoltam volna, hogy a felvételi mellett ilyen ütemben tudok elolvasni ennyi regényt. Szerintem a szünetben is elég sokat olvastam, szám szerint 17 kötetet a mostanival együtt. Beszerzésekre is került sor, kicsit nehéz lesz az összes könyvet összegyűjtenem, próbálok egyet sem kihagyni... (:


Ha jól számoltam, akkor összesen 12 könyvvel sikerült gazdagítanom a gyűjteményemet . Mivel beiratkoztam egy új könyvtárba, ezért onnan is egy csomót olvastam, de azokat most nem számolom bele.

Beszerzett könyvek listája:

  • Richard Paul Evans: Hol lehet Noel?
  • Richard Paul Evan: Kegyelem
  • Richard Paul Evans: Karácsonyi doboz
  • Lawrence Anthony: Elefántsuttogó
  • Lewis Caroll: Alice Csodaországban
  • Lewis Caroll: Alice Tükörországban
  • Cornelia Funke: Tintenblut
  • Cornelia Funke: Tintentod
  • Mary Hooper: Im Haus des zauberers
  • James Dashner: Útvesztő
  • James Dashner: Tűzpróba
  • Antoine De Saint-Exupéry: A kis herceg
A felsorolt könyvek közül, talán a Cornelia Funke köteteknek örülök a legjobban, mert azokat már nagyon régen el szerettem volna olvasni. Mint látjátok, több klasszikust is beszerezetem, már nagyon kíváncsi vagyok rájuk. Az Elefántsuttogóra Zsófi és Bea ajánlása hívta fel a figyelmemet ha szeretnétek elolvasni a véleményüket, akkor kattintsatok IDE. Idén ősszel 10 meghatározott könyvet kell elolvasnom egy kihívás keretében, ha kíváncsiak vagytok a listámra, akkor nézzétek meg itt. Remélem sikerül majd elolvasnom ezeket a jó kis regényeket, foguk róluk értékeléseket is írni. (:
Az egyik könyvszerzeményem... (:
A szeptembert  sok mindenért várom, többek között a molyszülinapom, és a sulikezdés miatt. Igen, tudom, hogy a legtöbb ember ha meghallja azt a kijelentést, hogy "kezdődik a suli!" akkor már egyből lelombozódik, de nálam ez nem így van... Szerintem ennek az oka az, hogy most megyek gimnáziumba, új iskolába. A molyszülinapom szeptember 8.-án lesz, ezért ennek az ünnepnek a tiszteletére létrehoztam egy nyereményjátékot! (: Ha érdekel titeket, itt olvashatjátok el a részleteket. Már kitaláltam 2 szuper játék ötletet is, amit a közeljövőben mindenképp meg fogok valósítani.

Nemsokára jelentkezem több új bejegyzéssel is, egy könyvkritikával, a nyertesek neveivel... stb . Remélem ezeket a bejegyzéseket is szívesen fogjátok majd olvasni, addig is élvezzétek még egy kicsit a nyarat! (:

-Lonette

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal