Egy végzetes hegyi túra § Black Ice - Tükörjég

február 07, 2016


Britt Pheiffer felkészült, hogy hátizsákkal hódítsa meg a Teton-hegységet – arra azonban nem készült fel, hogy a gondolataiban még mindig kísértő exbarátja is csatlakozzon hozzá. Mielőtt Britt tisztázhatná magában, mit érez Calvin iránt, egy váratlan hóvihar miatt menedéket kényszerül kérni egy hegyi kunyhóban. A jóképű, segítőkész lakók azonban szökésben vannak. Túszul ejtik és arra kényszerítik Brittet, hogy vezesse le őket a hegyről. Britt tudja, életben kell maradnia, hogy Calvin megtalálja. A helyzetet tovább bonyolítja, amikor Britt rábukkan egy korábban itt elkövetett gyilkosságsorozat vérfagyasztó bizonyítékára – ami őt magát is célponttá változtatja. 
Azonban semmi sem az, aminek látszik, és mindenki titkolózik – még Mason, az egyik emberrabló is. A kedvessége zavarba ejti Brittet. Mason vajon ellenség? Vagy szövetséges?

Mikor először olvastam ennek a könyvnek a fülszövegét, arra gondoltam, miért is ne tehetnék vele egy próbát? Annyit csalódtam már a Vörös Pöttyös könyvekben, hogy nem lepődtem volna meg abban, ha ezzel a regénnyel is így lenne. De legnagyobb meglepetésemre már az első pár oldal belopta magát a szívembe. A történet kiszámíthatatlan, pörgős és fordulatos. A főszereplőt, vagyis Britt-et, visongós tinilánynak néztem, aki csak a fiúkról és a divatról tud beszélni. Szerencsére benne is kellemesen csalódtam, mert a később nagy tanúbizonyságot tett arról, hogy vág az esze, és túlélésben is ügyes.


Az volt a legjobb ebben a könyvben, hogy mindenkit csak felületesen tudtunk megismerni. Britt szemén keresztül láthattunk mindent, de Ő sem volt teljesen tisztában a zord valósággal, félreismert egy csomó embert. Ezt a "kis" túrát a legelején még kegyetlennek tartottam. Később rájöttem, ahogy a főszereplőnk is, hogy ennek így kellett történnie. Ha Britt nem esik fogságba a barátnőjével, Korbie-val, akkor sosem ismerte volna meg Mason-t, aki később nagy szerepet fog játszani az életében.
Ami nagyon tetszett még, az az időben való ugrálás volt. Megismerhettük a Veesteg család történetét, azon belül is főleg Calvin-ét. 

Becca Fitzpatrick nagyon jól eltalálta a krimi és thriller hangulatot, volt olyan, hogy libabőrös lett az egész karom. Ez volt tőle az első regényem, remélem, hogy sok ilyen izgalmasat fog még írni. A romantika mennyisége is tökéletes volt, nagyon örültem, hogy nem volt benne szerelmi háromszög, mert attól a falra mászok... Tökéletes olvasmány volt a téli napokra, még akkor is, ha a tavaszt várom. Örülök, hogy nem hagytam ott a könyvesboltban, nem kell senkinek sem félni attól, hogy csalódni fog ebben az izgalmas regényben. Azoknak ajánlom, akik szeretnének egy nagyot túrázni, így nem kell kimozdulni a hidegben. :)
A borító: 90% (-10%, mert nem szeretem az olyan borítókat, amiken emberek vannak)
A karakterek: 100%
A cselekmény: 100%
A szókincs: 100%
Összesen: 97.5%



You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal