Goodbye 2016 - Hello 2017

december 31, 2016


Az év utolsó bejegyzése mindig egy évzáró szokott lenni, amelyben összefoglalom ezalatt a 365 nap alatt történteket, fontosabb eseményeket, beszerzéseket és a céljaimat a jövőre nézve. Egy különlegességgel is készültem, méghozzá egy infografikával, amely a fontosabb statisztikai adatokat jeleníti meg.
A legtöbb bejegyzés januárban, júniusban és júliusban született, a legkevesebb pedig nyár végén és ősz elején. Szeretném a jövő évben, ha minden hónapban körübelül ugyanannyi bejegyzés születne, tehát jó lenne egy rendszert bevezetni, amelyhez tartom majd magam. Július volt talán a legizgalmasabb és legeseménydúsabb hónap, hiszen 20-án ünnepelte az oldal az első szülinapját. Rengeteg jókívánságot és kedves szót kaptam, még mindig vissza szoktam olvasni a Mérföldköves bejegyzésemet, amely ehhez az eseményhez íródott.

A blog 2016-os számadatait
megjelenítő infografika.

Ha kinagyítjátok a képet, akkor jobban el tudjátok olvasni az adatokat, de azért itt is kifejtem bővebben. Tehát, ebben az évben 86 bejegyzés született, összesen pedig a 2015-ös évvel együtt 114 blogposztot olvashattok. Ebből a 86 bejegyzésből 49 könyvértékelés és a többi pedig más, könyvekkel kapcsolatos írás.
Összesen 70 db könyvet sikerült elolvasnom, aminek nagyon örülök, mert pont ezt a számot tűztem ki magamnak célul. Hogy miért? Mert tavaly is pont ennyi regény volt az olvasmánylistámon. Ha ezeket az olvasmányokat oldalszámok szerint nézzük, akkor összesen 21492 oldal került sorra idén. Gondolom ezek után már nem lepek meg senkit azzal a bejelentéssel, hogy ugyanezt a célt állítottam fel 2017-re is.
A könyvbeszerzésekből sem volt hiány, 55 könyvet sikerült beszereznem az év során. Egyébként ez engem teljesen ledöbbentett, nem gondoltam volna, hogy ennyit vásárlok olvasmányokból...
Most pedig nézzünk meg egy pár kategóriát, amelyet az olvasott könyvek alapján állítottam fel:


Legjobb könyvek, amelyeket idén olvastam:

Az év legnagyobb csalódásai:


Láthatjátok, hogy szerencsére jó olvasmányélményekből sokkal több volt, mint a csalódásokból. Ennek azért is örülök nagyon, mivel tavaly sajnos ez pont fordítva volt... Reméljük, hogy jövőre is jól választok majd könyveket.
Talán az egyik legnagyobb újítás az a videóinterjúk elkészítése volt, amelyeket Kemese Fanni írónővel készítettem el. Nagyon szeretnék a videózással jobban megismerkedni, ezalatt azt értem, hogy könyves videókat felvenni, majd pedig felrakni őket youtube-ra. Ez az egyik nagy álmom, és nagyon szeretném már megvalósítani.

Célok, amelyeket kitűztem magamnak a 2017-es évre:
  • Bevezetni egy rendszert amely alapján megjelennek majd az oldal bejegyzései.
  • Elkezdeni tevékenykedni booktuber-ként.
  • Mielőtt még hatalmas könyvvásárlásokba kezdenék, az eddigi olvasatlan szerzeményeimet sorra keríteni. (Tehát várólista csökkentés)
  • 70 könyvet elolvasni.

Ezen kívül persze még vannak fogadalmaim, de azok inkább személyes jellegűek. Tudom, hogy nem lehet egyik napról a másikra új dolgokat bevezetni, másképp viselkedni, de nagyon fogok igyekezni, hogy ezt az évet széppé és emlékekben gazdaggá tegyem. A magánéletemet is megpróbálom kicsit helyrepofozni mind egészség és mind cselekedetek tekintetében. A blogot ugyanolyan lelkesedéssel fogom folytatni, rengeteg megvalósításra ötletet tartogatok!
Minden kedves olvasónak / követőnek olvasmányélményekben gazdag évet kívánok! Tartsatok velem jövőre is!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Gratulálok az eredményeidhez! 70 könyv! Nekem legutóbb 2013-ban volt ilyen sok. :(
    Nagyon örülnék neki, ha Booktuberként is tevékenykednél, sok könyves blog van, de videós csak nagyon kevés. Sajnos Magyarországon szerintem haldoklik egy kicsit ez a "szakma".
    Sikerekben gazdag, boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, biztos Neked is sikerül majd jövőre sok könyvet elolvasnod! (:
    Igen, én is így vettem észre, hogy valamiért nem sok magyar booktuber tevékenykedik aktívan, egy kezemen fel tudnám sorolni azokat, akik tényleg ezzel foglalkoznak már egy huzamosabb ideje. :/
    Neked is szép és könyvekben gazdag újévet kívánok! ((:

    VálaszTörlés
  3. Jó kis összefoglalás lett! Sok sikert a tervekhez! Legjobban a booktuberesre vagyok kíváncsi. ;) Hajrá!
    Nagyon Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is gratulálok, Te is nagyszerűen teljesítettél idén! (:
      Neked is boldog újévet kívánok! :))

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal