Adventi nyeremnyjáték - Eredményhírdetés

december 25, 2015

Elérkezett az adventi nyereményjáték legutolsó napja. Szeretnék köszönetet mondani a bloggertársaimnak, akik rögtön elvállalták a versenyen való közreműködést. Nélkületek nem tudtam volna ilyen jól megcsinálni ezt az egészet, szóval nagyon hálás vagyok nektek! Jó és hasznos ötleteitek voltak, köszönöm, hogy sok időt szántatok a megszervezésbe. Pont olyan könyvekről írtatok, amiket el szeretnék olvasni, úgyhogy én ezeket személyre szóló könyvajánlóknak fogtam fel. (:
És persze a versenyzők nélkül sem jöhetett volna létre ez a játék, ezért nekik is szeretném megköszönni, hogy részt vettek az állomásokon.
Nem is húzom tovább az időt, biztos mindenki kíváncsi arra, hogy ki nyerte az ajándékcsomagot. A nyertes nem más, mint:

Sólymosi Kitti Zsófia

Gratulálok neki, már emailben fel is vettem vele a kapcsolatot.

Szerintem nagyon jól sikerült ez a játék, nagyszerű visszajelzéseket kaptunk. Köszönjük szépen a figyelmeteket, további szép és boldog ünnepet kívánunk! (és persze sok időt az olvasásra!)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal