Winter Wonderland Tag

december 11, 2015

Mivel már javában benne vagyunk a decemberben, gondoltam, itt az ideje elkészíteni ezt a booktaget. A kérdéseket én fordítottam le, ha megtetszene, akkor töltsd Te is ki nyugodtan!

1. Melyik az a könyv, ami annyira "édes" és boldog, hogy felmelegíti a szívedet?
Ennél a pontnál mindenképp L. M. Montgomery írónőt említeném meg. Aki olvasta esetleg a régebbi bejegyzéseimet, az tudja, hogy mennyire odavagyok a könyveiért. Minden évben több könyvét is a kezembe veszem, és természetesen az újraolvasástól sem riadok vissza! (:
Aki még nem ismerkedett meg Montgomery-vel, az minél előbb szerezze be legelőször az Anne otthonra talál c. könyvét. Nekem ezzel a kötettel kezdődött az imádatom.

2. Melyik a kedvenc fehér borítós könyved?
November végén olvastam el a Megmaradt Alice-nek c. könyvet Lisa Genovától. Hivatalosan is az egyik kedvenc könyvemmé avattam, biztos vagyok benne, hogy ezt még újra fogom olvasni valamikor. Ha kíváncsiak vagytok a bővebb értékelésemre, akkor kattintsatok ide.


3. Egy kényelmes fotelben ülsz, otthoni ruhát viselsz, és éppen a kedvenc forró csokoládédat iszogatod. De milyen "szörnyekről" olvasnál?
Amikor fordítottam ezt a kérdéssort, akkor ennél a kérdésnél elakadtam. Egyszerűen nem tudtam értelmezni, hogy mit is jelent a "szörnyes" rész. Aztán végül hosszas gondolkodás után rájöttem, hogy olyan könyvet kell mondani, amiben valami félelmetes lény van. Egyből a Napszemű Pippa Kenn jutott az eszembe, azon belül is a sápadtakra gondolok. Ki találkozna késő este zombiszerű lényekkel? Azt hiszem, hogy senki... Az értékelésemet erről a könyvről itt érheted el. Ha kedvet kaptál a könyv elolvasásához, vagy csak egyszerűen meg szeretnéd ismerni az írónőt, akkor olvasd el az interjúmat Kemese Fannival.

4. Elkezd esni a hó, ezért úgy döntesz, hogy ideje hócsatázni. Melyik könyvkarakterrel vívnál csatát?
Margora esett a választásom, a Papírvárosok hősnőjére. Hogy miért? Mert Ő biztosan benne lenne a dologban, hiszen imád furcsa és különleges dolgokat csinálni. Minden őrültségben benne van, ezért biztos vagyok benne, hogy a végsőkig harcolna az ellenféllel.

5. Sajnos kialudt a kandallóban a tűz. Melyik az a könyv, amiből kiténél néhány fejezetet, hogy feléleszd a lángokat?
Nagyon kellene utálnom egy könyvet ahhoz, hogy ilyen lépéseket megtegyek. :D
De ha választanom kéne, akkor a Mara Dyer eszmélését, és a Csillagport áldoznám fel. Ez a kettő volt az év legnagyobb csalódása.

6. Melyik az a könyv, amit annyira a szívedbe zártál, hogy odaajándékoznád valakinek?
Az előző pontokban sok olyan könyvet említettem meg, amit teljes szívemből ajándékoznék másnak. De ha már közeleg a karácsony, akkor Richard Paul Evans regényeire esne a választásom. Három gyönyörű karácsonyi története van (ami megjelent magyarul), nagyon tanulságos történetek. A Karácsonyi dobozról, és a Hol lehet Noel?-ről készült értékelés, a harmadik könyvét, a Kegyelmet pedig megnyerhetitek az adventi nyereményjáték keretében. A játék részleteit itt érhetitek el, az értékeléseket pedig a könyvcímekre kattintva.
Illetve még van egy regény, amit a disztópikus molyoknak ajánlanék: Unwind - Bontásra ítélve. Remélem, hogy kiadják majd a többi részét is magyarul. (:

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal