Tavaszi visszatekintő #2 - 2016

június 03, 2016

Még szeptemberben kezdtem el a Visszatekintő rovatot, viszont elég gyorsan alábbhagyott a lelkesedésem. Most kedvem támadt újra egy kis összefoglalót írni, amiben megemlítem a blog fontosabb eseményeit, hogy milyen könyveket vásároltam, és mik a terveim a nyárra. Azért nem havonta jelentkezek ehhez hasonló bejegyzésekkel, mivel nem biztos, hogy mindig tudnék valami érdekeset, említésre méltót írni. Így viszont ez a rovat pont annyi időt foglal magába, amikor már biztos, hogy legalább egy különleges programon részt vettem, amiről be is tudok számolni.
A tavasz egy nagyon eseménydús évszak volt, mindhárom hónap számomra nagyon gyorsan elment. A beszerzésekből sem volt hiány, itt is a megvásárolt könyvek listája:

  • Kiera Cass: Párválasztó történetek 2. (1283 Ft) - Véleményem
  • Jodi Picoult - Samantha van Leer: Sorok között (szülinapi ajándék) - Véleményem
  • 3db Oxford Reader
  • Max Brooks: Zombiháború (2755 Ft) - Előkészületben!
  • Danielle Paige: Dorothynak meg kell halnia (Könyvfesztivál) - Véleményem
  • Böszörméyni Gyula: A Rudnay-gyilkosságok (Könyvfesztivál) - Előkészületben!
  • Lisa Genova: Still Alice (Könyvfesztivál) - Véleményem
  • Elizabeth Gilbert: Big Magic (2660 Ft) - Véleményem
  • Jodi Picoult: A nővérem húga (2880 Ft) - Előkészületben (szombatra várható)!
  • Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen (3066 Ft) - Előkészületben!



Ezalatt a három hónap alatt 22 könyvet sikerült elolvasnom, amiért nagyon büszke vagyok magamra! A suli és tanulás mellett alig van időm valamire, de ez messze meghaladta az elvárásaimat. Több kedvenc írónőt is avattam: Zakály Viktóriát és Sarah Addison Allen-t. Viktóriával egy interjút is készítettem, ami május utolsó írása volt. A blogra összesen 24 bejegyzés került fel, ezek tartalmaznak kritikákat, élménybeszámolót, és miegymást...
Idén másodszor vettem részt a molyok egyik legnagyobb eseményén, a Könyvfesztiválon. Ahogy az előbb is említettem, erről a fesztiválról született is egy beszámolóm, amiben elmeséltem a találkozásomat a kedvenc íróimmal, és egy olvasómmal, akivel véletlen futottam össze. Ha szeretnétek bővebben ezekről olvasni, akkor kattintsatok ide. Megrendezésre került egy tavasz-csalogató nyereményjáték is, amire eddig a legtöbben jelentkeztetek a blog játékai közül. Nem is csodálkozom, hiszen a Leányrablás Budapesten c. könyvet lehetett megnyerni, ami azóta egy szerencsés gazdára talált. Minden nézőpontból egy sikeres időszakot tudhatok magam mögött, ami az oldal statisztikáján is meglátszik: a nézettség rekordokat döntött, arról nem is beszélve, hogy már blogon és facebookon is több, mint 200-an követtek!

Na de mik is a terveim nyárra? Van egy pár jó ötletem, már dolgozok a megvalósításukon. Több időm lesz olvasni, ez azt jelenti, hogy a bejegyzések száma nem lefelé fog haladni. A blog július 20.-án lesz 1 éves, amit mindenképp meg fogunk ünnepelni! Az egyenlőre maradjon titok, hogy mik a szándékaim, annyit elárulhatok, hogy többen is szerencsések lesztek!
Próbálom magam kicsit visszafogni, már ami a vásárlást illeti, mivel sajnos nem mondható annyira vastagnak a pénztárcám (más dolgokra is spórolok), és egy csomó regény ott csücsül a polcomon arra várva, hogy valaki kézbe vegye őket. Olyanokat terveztem olvasni, amik hosszúak, mivel utálom, amikor egy-egy tanulós nap miatt nem tudok haladni a történettel annak ellenére, hogy kíváncsi vagyok a végkifejletre.

  • Max Brooks: Zombiháború
  • Böszörménxi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
  • Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen
  • Naomi Novik: Rengeteg (Könyvhéten tervezem megvenni)
  • Daphne Sheldrick: Szerelem a szavannán
  • James Dashner: Halálparancs


Remélem, hogy minél többet sikerül majd teljesítenem a listáról, angol, illetve német nyelven is tervezek majd olvasgatni. Biztos, hogy lesznek olyan regények, amiket beiktatok egy-egy előre megtervezett olvasás mellé, mivel előrendeltem pár jó kis olvasnivalót, és nagy valószínűséggel a nyaraláson is fogok nézelődni a könyvesboltokban. A Könyvhéten is részt veszek, szombati napon fogok kilátogatni a Vörösmarty térre. Ott sem terveztem annyit vásárolni, mint a Könyvfesztiválon, de azért 2 regény a táskámban fog landolni. A Rengeteg c. szláv könyvet szeretném mindenképp beszerezni, és az új Böszörményi Gyula írást sem szeretném kihagyni a sorból.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal