Hangolódjunk az őszre! - Könyvajánló #1

október 15, 2015

Már javában tart az ősz, ezért úgy gondoltam, hogy össze kellene egy-két könyvet gyűjtenem nektek, ami biztos, hogy rá fog Titeket hangolni az évszakra! Mivel ez az egyik kedvenc időszakom az évben, ezért könnyű dolgom lesz... (:


1. Elisabette Gnone: Fairy Oak - Az ikrek titka

Már rég nem vagyok kisgyerek, de ennek ellenére még mindig szeretek meséket olvasni. Szerintem a meseolvasásból nem lehet kinőni. Néha szükségünk van egy olyan könyvre, ami mosolyra fakasztja a lelkünket,  visszarepít minket a régi énünkhöz. Számomra ez egy ilyen regény...,Emlékszem, még 6 éves koromban kezdtem el olvasni, és azóta mindig bele-bele lapozgatok, olvasok. A rajzok gyönyörűek, már a borítónak is van egy külön hangulata. Annak ajánlom ezt a könyvet, aki a rohanó és stresszes mindennapokban szeretne egy kicsit újra gyerekfejjel gondolkodni. Azért is válogattam be ebbe a bejegyzésbe, mert általában a sorozat összes része télen, vagy ősszel játszódik. (:

2. Neil Gaiman: Coraline

Ha már ősz van, akkor előtérbe kerül egy kicsit a "Halloween" ünnepe is. Ez a könyv nem erről az eseményről szól, de szerintem ha este, vagy egy ködös, esős délutánon olvassuk, akkor a hátunkon garantáltan futkosni fog majd a hideg! A történet fantasztikus, szerintem ez a legeredetibb "babás" történet. Ha a könyvet olvassátok, akkor a filmet semmiképpen se hagyjátok ki, mert nagyon jól megcsinálták. Más mint a könyv, de szerintem élvezhető. Egyáltalán nem az van, hogy a film több, mint fele "kitaláció", eltér a könyvtől. Az írótól ez volt az első könyvem, ezután még több regényét is elolvastam, de egyik sem nyerte el annyira a tetszésemet, mint ez.



3. Agatha Christie: Ellopott gyilkosság
Ezt a könyvet még nem olvastam, de a fülszövege nagyon megnyerő volt. Nem is gondoltam volna, hogy Agatha Christie, a krimi kitrálynője, írt Halloweenhez kapcsolódó könyvet. Mindenképpen sort szeretnék keríteni erre a könyvre, még ebben a hónapban, úgyhogy, majd az értékelésemet is hamarosan olvashatjátok. Aki szereti a krimiket, annak ez biztosan tetszeni fog. Még antikváriumból meg tudjátok rendelni pár száz forintért, ha szeretnétek Ti is elolvasni, mert, ha jól tudom, a könyvet nem adták ki újra.

3. Mary Hooper: Eliza Rose

Az egyik kedvenc írónőm Mary Hooper, ezért természetesen beleírom az egyik könyvét az ajánlásba. Szerintem, az Eliza Rose egy nagyszerű történet, melyben a 16. század időszaka nagyon hitelesen és részletesen ki van dolgozva. Tavaly pont októberben olvastam, úgyhogy valószínűleg ezért tartom őszi hangulatúnak. Nagyon tetszett, hogy az írónő egy kicsit belecsempészett egy másik könyvéből is a történetre, illetve annak is örültem, hogy az egyik könyvében éppen csak megemlített szereplő ebben a regényében nagy szerepet kapott. Aki szereti a történelmi könyveket, az biztosan ugyanannyira fogja élvezni, mint én. (:



4. Kemese Fanni - A napszemű Pippa Kenn

Kemese Fannit akkor kedveltem meg, amikor elolvastam a Napszemű Pippa Kenn-t. A könyv egyszerűen fenomenális, szerintem Ő a legjobb fiatal író a tinik körében! A történet annak ellenére, hogy szerepelnek benne zombiszerű lények, egyáltalán nem kiszámítható, minden egyes sorát élveztem. Már izgatottan várom a trilógia befejező részét, ami várhatóan a jövő évben fog megjelenni. Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mivel találkoztam Fannival személyesen is a Könyvfesztiválon, ahol dedikálta nekem az első és a második regényét. De, nem akarlak Titeket ezzel untatni, hiszen már részletesen elmeséltem ezt az eseményt egy másik bejegyzésemben. (:



Remélem tetszett nektek ez a kedvcsináló bejegyzés, szerintem fogok majd egy téli változatot is csinálni. Ha ezek közül a könyvek közül válogattak, akkor garantáltan megjön az egész őszhöz a kedvetek. (:
Olvasás mellé ajánlott: Egy forró bögre forró csoki, és egy kényelmes, puha fotel meleg takarókkal. 

-Lonette

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal