2016 Könyvfesztivál élménybeszámoló + Szerzemények + NYEREMÉNYJÁTÉK

április 24, 2016

Tavaly voltam először a Könyvfesztiválon. Mivel nagyon tetszettek a programok és a hangulat, ezért úgy döntöttem, hogy idén sem fogom kihagyni. Hogy én milyen jól döntöttem! Sokkal több izgalom és meglepetés ért, mint az előző rendezvényen, megbántam volna, ha nem vettem volna részt rajta.


A képzeletbeli listám első pontján Böszörményi Gyula dedikálása szerepelt, amit én úgy jegyeztem meg, hogy 10-től kezdődik. Jó hamar ott voltunk a Millenárisnál, körülbelül 9 óra 20 perckor. A bejáratnál tudtuk csak meg, hogy 10-től nyílnak meg a kapuk, így volt egy csomó időnk üldögélni, és ellenőrizni az időpontokat. Kiderült, hogy a dedikálás 11-től van, de sebaj, legalább nem kellett rohannom, így be tudtam szerezni a Leányrablás Budapesten c. könyv második részét, a Rudnay gyilkosságokat. A Könyvmolyképző standjánál fogadott az első meglepetés, mivel a pult mögött nem más, mint Patyimoly ült! Ő egy magyar blogger és youtube videós, a beszámolóm végére berakom majd az elérhetőségeit, és címeit. Én főként a stílusa miatt kedvelem, szerintem nagyon szórakoztatóan tud nyilatkozni az olvasmányairól.

Nem bíztam semmit a véletlenre, már 10 óra 27 perckor ott álltam a dedikáló asztal előtt, és vártam Böszörményi Gyulára. Még szerencse, hogy foglaltam a helyet, mivel szerintem legalább 2 órás iszonyú nagy sor kígyózott a stand előtt! Egy külön részt el is kellett keríteni a rajongóknak, mivel már a látogatók nem fértek el egymás mellett az épületen belül. A dedikálási sorrend emiatt egy kicsit csúszott is, viszont a végén visszaállt minden a rendes kerékvágásba. Visszatérve az íróra, olyan szerencsém volt, hogy én kerültem sorra elsőnek, aláírattam az Ambrózy báró sorozat két kötetét, és végül a saját készítésű könyvjelzőket. De erről majd később, a nyereményjáték keretében fogok beszélni.


Ezután több időm volt körülnézni, így elmentünk felfedezni a terepet. Jó könyvmolyhoz híven bezsákmányoltam egy-két kincset, egész pontosan 6 darab könyvet. Nálam ez elég soknak számít, mivel még sosem vásároltam egyszerre ennyi regényt, az összes születésnapi pénzemet elköltöttem... Azzal nyugtatom magam, hogy lehetne ennél sokkal 'rosszabb', és költségesebb hobbim, például mi lenne, ha a legmárkásabb és legdrágább ruhákat gyűjteném? De szerencsére nem ilyen vagyok... és egy évben egy-két ilyen könyvvásárlós alkalom megeshet mindenkivel!!!
Na, de miket is hoztam magammal haza? Az első, amit már az előbb is említettem, a Rudnay gyilkosságok. Már nagyon rég el szerettem volna olvasni a könyvet, de mindig valamiért nem került rá sor. Most viszont itt volt a tökéletes alkalom, így nem is volt kérdés, hogy velem jön-e!
A Kemese Fanni dedikálás előtt megnéztem még több standot is, így akadtam rá Vivien Holloway vékony, ám annál több tartalommal rendelkező füzetecskéire. A Winie Langton történetek első részét vettem meg, ráadásul nagyon örültem, mivel 20%-os kedvezmény volt rá, és könyvjelzőt is kaptam ajándékba. Kíváncsi vagyok, hogyan ábrázolja a steampunk világot, úgyhogy hamarosan ez is rajta lesz az olvasmánylistámon, és persze a bejegyzéseim között.
Mivel szeretném fejleszteni a nyelvtudásomat, úgy határoztam, hogy beszerzek egy-két Oxfordos könyvet. A Kisasszonyokra és Ízek, imák, szerelmekre esett a választásom. Meglepetésemre találtam egy olyan bódét, ahol mindenféle ismertebb, és híresebb angol nyelvű regény volt! Az egyik kedvencem is köztük szerepelt, a Still Alice, vagyis a Megmaradt Alice-nak. Végül pedig azt vettem meg, amire a legjobban vágytam: Dorothynak meg kell halnia. Nagyon sok jó kritikát olvastam már róla, a kedvenc írónőm Kemese Fanni is ajánlotta, úgyhogy vétek lett volna otthagynom.


Nyereményjáték Kemese Fanni és Böszörményi Gyula által dedikált könyvjelzőkért

Legelőször csak a két ismert írónak szerkesztettem egy-egy könyvjelzőt, hogy oda tudjam majd nekik adni a dedikálásnál. Aztán eszembe jutott, mi lenne, ha többet nyomtatnék ki, így köztetek is tudnék sorsolni aláírt példányokat? Szoroztam, osztottam, és 12 darab kerül végül sorsolásra. Szeretném megköszönni Fanninak a két saját plusz könyvjelzőjét, amit felajánlott a nyereményjátékhoz, és a türelmét is, hogy soron kívül fogadott engem. Az előbb már említettem, hogy volt egy kis csúszás a nagy sor miatt, nekem pedig időre kellett mennem valahová, így már rizikósabb lett volna bevállalnom még egy sorban állást. Isteni beavatkozásnak tulajdonítom azt, hogy megláttam Fannit az épület hátsó részében, így odaszaladtam hozzá. Egy másik lány is jött velem az írónőhöz, és amikor délután, a rendezvény után feltettem a facebook oldalamra a Könyvfesztiválos fotókat, akkor derült ki, hogy az egyik olvasómmal beszélgettem! Nagyon meglepődtünk, mivel egyikünk sem gondolt volna arra, hogy 'ismerjük' egymást.
Böszörményi Gyulának is szeretném megköszönni azt, hogy extra dedikált nekem még hét könyvjelzőt annak ellenére, hogy végeláthatatlan volt a sor... Meglepődtem, mikor megkért engem, hogy dedikáljam a könyvjelzőjét, mivel Neki és Fanninak is adtam egy-egy saját tervezésű darabot ajándékba. Ritkán éri az embert ilyen nagy megtiszteltetés, hogy egy mindenki által ismert és kedvelt író kéri egy olvasóját aláírásra. Még mindig mosolyogok, ha visszagondolok a mai délutánra, be is került a Könyvfesztivál az emléküvegembe. ((:

Patyimoly blogja: http://patyimoly.blogspot.hu/



Biztosan már izgatottak és türelmetlenek vagytok, hogy miért nem írom már ki a teendőket, és persze bővebben a nyereményeket. Hát eljött az alkalom:
- 5 db Leányrablás Budapesten dedikált könyvjelzőt lehet nyerni
- És 7 db Pippás dedikált könyvjelzőt
- 12 db példány=12 nyertes
- Ha az egyik nyertes 3 napon belül nem jelentkezik, akkor új embert sorsolok ki
Ha meg szeretnéd nyerni akár a Pippás könyvjelzőt, akár az Ambrózy bárósat, nincs más dolgod, mint kitölteni a Rafflecopter dobozt. A nyereményjáték 2 hétig tart, vagyis május 7.-én ér véget. Sok sikert minden résztvevőnek, remélem tetszett nektek ez a hosszú és kimerítő élménybeszámoló! Ha valami kérdésetek akadna, akkor írjatok kommentet, illetve a kapcsolat menüpontban megtaláljátok az elérhetőségeimet.



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. szia kitöltöttem a dobozt remélem így jó lesz. valahová rá kell kattintani, hogy küldje el? Mindent kipipált és ott vannak a pontszámok is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A doboz automatikusan mentette a válaszaidat. ((:

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal