Ötödik blogszületésnapi nyereményjáték | 2020

július 24, 2020


Amikor a legelső könyvértékeléseim sorait kezdtem el írni, el sem tudtam volna képzelni, hogy ilyen messzire jutok a Varázstinta bloggal, és ennyi mindent köszönhetek majd az oldalamnak. Rengeteg kaland történt velem az elmúlt öt évben, rengeteg embert (blogger társat, írókat, olvasókat) megismerhettem, és úgy érzem, hogy többek között az íráskészségem, önbizalmam is sokat javult, hála ennek a hobbinak, ami szépen lassan átalakult az egyik szenvedélyemmé. Ezzel a bejegyzéssel és nyereményjátékkal szeretnék köszönetet mondani a támogatásotokért, pozitív és építő jellegű véleményekért, amelyek hatalmas segítséget nyújtottak nekem az évek során!
Mivel számomra ez egy különleges és nagy szám, egy olyan csomaggal szerettelek volna meglepni Titeket, amely kicsit eltér a megszokott könyv és könyvjelző párostól, illetve kiegészíti azt. Úgy gondoltam, hogy készítek, kihímzek egy vászontáskát, amely mérete miatt tökéletes társ lehet egy antikváriumos, könyvesboltos, vagy éppen könyvtáros túránál. Egy Lord Byron idézetet választottam mintának, amelyet igazán közel éreztem magamhoz, és valamennyire illeszkedik a blog nevéhez, hangulatához, kinézetéhez is. A táska mellett egy Szabó Magda kötetet nyerhettek meg, amelyre szintén nem véletlen esett a választásom, hiszen aki rendszeresen olvassa az írásaimat, az biztosan tudja, hogy ebben az évben teljesen belemerültem az írónő munkásságába, több könyvet is sorra kerítettem tőle az elmúlt hónapokban. És végül a Csigaházat két könyves, blogos könyvjelzővel, és egy Magink-es kitűzővel egészítettem ki, amelyek elengedhetetlen kellékei az igazi, varázstinta blogos nyereményjátéknak. ↓↓
A játékban bejegyzés legalján tudtok részt venni, de előtte szeretnék pár statisztikai adatot megemlíteni az elmúlt egy évből, ezzel zárnám le, illetve nyitnám meg az oldal következő időszakát:

Legolvasottabb bejegyzések (tavalyi blogszülinaptól számítva):

Összes oldalmegtekintés: 147.765
A blognak jelenleg 1619 követője van facebookon és 497 követője instagramon.
Rendszeres olvasók száma az oldalon: 331


A részvétel feltételei, nyereményjáték menete:
✽ A játék július 24-én kezdődik és július 31-én ér véget.
✽ A részvétel a Rafflecopter dobozon keresztül történik, amelyet a bejegyzés legalján találtok meg.
✽ Az eredményt augusztus 1-én teszem közzé, amelyet a Rafflecopter dobozban, ebben a bejegyzésben láthattok majd.
✽ A nyereményjátékban csak az vehet részt, aki magyarországi címre kéri majd a postázást.

Sok szerencsét kívánok minden résztvevőnek! Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok az elmúlt öt évben, kíváncsian és izgatottan várom, milyen kalandokat tartogat az eljövendő időszak!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal